Nasze zajęcia

Pilates na maszynach

Lepsza postawa ciała wymaga odrobinę pomocy. Stąd wzięła się praca na maszynach: reformerze, cadillacu, krześle – aby umożliwić wykonywanie ćwiczeń, poszerzyć zakresy ciała i pomóc mu „zapamiętać” prawidłową postawę.

 Osobom zaczynającym swoją przygodę z pilatesem, polecamy wybór zajęć z maszynami. Dlaczego? Sprężyny czy drążki pomagają odciążyć kręgosłup i stawy (biodrowy, kolanowy) i tym samym wykonywać ćwiczenia poprawnie.

 

Pilates na macie

To tu odbywa się proces wysmuklenia sylwetki i uelastycznienia kręgosłupa. Precyzyjne ruchy w połączeniu z oddechem to poezja dla Twojego zabieganego umysłu. Pilates pomaga się wyciszyć, skupić na tu i teraz, nawiązać kontakt ze swoim ciałem. Wysiłek włożony w wykonywanie ćwiczeń daje satysfakcję i dobre samopoczucie. Pilates na macie jest odrobinę trudniejszy, ponieważ musimy użyć własnego ciała do wykonania obciążeń.

Tu też nie odbędzie się bez drobnych przyrządów 🙂 

Program

Foot-Core-face

Naszą największą pasją jest praca z ciałem. Kompleksowo. Uważamy, że nie wystarczy pracować z kręgosłupem, jeśli odczuwamy np. ból w odcinku lędźwiowym. Jakikolwiek ból jest oznaką jakiegoś nieprawidłowego nawyku. A ponieważ wszystko w ciele jest połączone – przyczyna bólu nie zawsze może tkwić w objawach.

Chcemy pomóc ci zrozumieć swoje ciało nauczyć się jak prawidłowo chodzić, stać, siedzieć. Jak mieć kontakt ze swoim ciałem podczas wykonywania codziennych czynności. 

 Tak powstał nasz program stopy (Footlates)-core (Pilates)- twarz (Facelates)

 

 Zapisując się na ten kurs, będziesz pracować w tych 3 obszarach:

– Footlates, praca nad stopami (ćwiczenia z akcesoriami takimi jak Toe Gizmo, Foot Corrector,  piłeczki, rolery oraz z innymi przyrządami)

– Pilates na maszynach, na reformerze, cadillacu, i krześlie

– Facelates, czyli trening mięśni twarzy

Tę pracę zaczynamy od stóp. To one mają za zadanie utrzymać masę naszego ciała. Jakakolwiek zmiana w konstrukcji stopy (płaskostopie, haluksy czy zwykłe kontuzje), powoduje zmiany w całym ciele. 

Następnie skupiamy się na wzmacnianiu słabych mięśni i rozciąganiu tych przykurczonych za pomocą ćwiczeń pilates na maszynach. Najważniejsze będą dla nas mięśnie core, czyli mięśnie głębokie brzucha i miednicy. Dlaczego? To one są odpowiedzialne za zdrowie naszego kręgosłupa. 

Ostatnim elementem zajęć jest twarz. To w niej zapisują się nasze emocje, zwłaszcza te niewyrażone. Rozluźnianie mięśni twarzy jest tak samo ważne jak praca z innymi mięśniami. W dodatku efekty są od razu widoczne: w mniejszej ilości zmarszczek i promiennym uśmiechu! Na naszych zajęciach nauczymy cię technik facelatesu. 

W studio

W studio prowadzimy wszystkie rodzaje treningów.

Online

Online prowadzimy Footlates, Pilates i Facelates bez sprzętu, albo używając drobnych przyrządów, jeżeli nasi klienci taki posiadają.